уторак, 3. децембар 2013.

Nedaleko odavde


Nedaleko odavde.. osećam.. znam.. misli ti gore.

Nedaleko odavde.. čujem.. osluškujem.. čežnja osmeh para.

Nedaleko odavde.. boli.. osećam tvoju ljubav, miris još me mami..

Nedaleko odavde.. nadam se i znam ostaćemo zauvek sami.

Nedaleko odavde.. vatra polako tinja.. osećam dim blizine.. ustrepteo i vreo.. srce mi gori.

Nedaleko odavde.. zamišljam ti lik dok spavaš.. osmeh titra ti niz lice..pitam se da li me sanjaš..

Nedaleko odavde.. izgužvan si i nežan.. detetu si ravan.. duša ti je čista..

Nedaleko odavde.. postelja ti je prazna, zid ti je beo.. u ruci stežeš nešto..

Nedaleko odavde.. prste pružaš k' meni.. osećam da su blizu..

Nedaleko odavde.. brojiš noću sate.. osećam da i dan ti je težak kada mene nema..

Nedaleko odavde.. znam da me stalno zoveš.. vetar govori mi ime..

Nedaleko odavde.. kiša  donosi mi tvoje suze, slane kao more u kom' kupao si me i ove noći..

Nedaleko odavde.. umotaćeš me kaputom strasti i pokloniti mi buket ljubavi..

Nedaleko odavde.. zatvoriću oči, slušati srce kako mirno plače.. osmehnućuti se i poželeti te još jače.

Нема коментара:

Постави коментар